Pagina's

dinsdag 15 januari 2013


***Wat zal ik eens vertellen?***

Ja Elly, dat krijg je als je niet zoveel produceert
Wat ga je dan vertellen????

Nu een klein beetje heb ik toch gedaan, dus dat zal ik jullie even tonen
Als eerste heb ik eind 2012 het klokje verder afgewerkt

Ook ben ik erachter dat ik door het doen, borduren toch steeds een klein beetje leuker ga vinden!

Dit speldenkussentje is het resultaat

Zo nu weer even de hengel aanzwengelen, en terug ertegenaan ...
want er ligt nog zoooovéél te wachten!!!

Freubelgroetekus, en tot snel weer

Elly

7 opmerkingen:

Marijke zei

Gewoon verder gaan... ieder steekje is er één!
En je ziet het geweldige resultaat
een snoep van een klok en een geweldig geborduurd speldenkussentje!
groetjes van Marijke

Lida zei

Wacht maar je raakt er vanzelf aan verslingerd! Gewoon doorgaan dus! Ziet er zo leuk uit, vooral het klokje vind ik beeldschoon! Groetjes
Lida

Supergoof zei

Ik hoop dat je er mee verder gaat want het resultaat is keileuk!
Fijne dag vandaag,
:o)

Guusje, zei

Ach gewoon verder gaan bij waar je gebleven bent doe ik ook en vanzelf is er dan weer iets af.

Carin zei

Je klokje is een snoepje en je kussentje is prachtig geworden !!!!
Ik zie dat het maken van jo-jo's weer gaat, dacht eventjes dat we sinds november dat woord niet meer mochten uitspreken :-)

Anoniem zei

Prachtig weer elly

marianne zei

Het klokje is weer echt Elly.
Zo mooooiiiii !!!!!