Pagina's

zondag 9 mei 2010

Ik heb er weer een paar voor jullie!

                                                                                                                             
                                                                                                                                                                     Graag wil ik weer een paar van mijn geliefde maakseltjes
met jullie delen.
Grtjs. Elly


                                                      Naar een patroon van Tilda
                                                              
                                                       Beide van Bobbin-patroon

Poepernolleke

Het beertje Poepernolleke is het allerlaatste werkje, dat ik nog samen met mijn Ma heb gemaakt.  
We hebben samen heel wat uurtjes gefreubeld.
Van haar heb ik de fijne kneepjes geleerd!
Ze is al 6 jaar niet meer bij ons sinds vorige maand,en het verdriet verminderd.
Daartegen het gemis word groter, dat realiseer ik me elke keer meer.
Maar zoals haar lievelingsliedje van Frans Bauwer zegt:
" ...Want een moeder ben je niet maar even..."

Dat is zo Ma, je bent nog elke dag in mijn hart!
Elk steekje of werkje dat ik maak, doe ik in jou geest.



In Memorien Lily mijn allerliefste wereld-moeder.

1 opmerking:

Anja.M zei

Hoi Elly, ik had ze al op Costa gezien erg leuk allemaal.