Pagina's

zaterdag 9 april 2011

A.S. woensdag cursus "one block wonder."

Aankomende woensdag ga ik samen met Rina een dagcurcus volgen bij Marij in Beek.
Het is de "One block wonder"techniek.
Een makkelijke snijtechniek met verbluffende resultaten, zegt men.
Ook het in elkaar zetten op de machine is voor mij weer eens een extra opfrisser,daar ik altijd op de hand werk.
Laat me nu toch heel toevallig, tijdens mijn zoektocht naar deze techniek via google, op de blog van Marion.... die ons deze techniek gaat leren terecht komen.
Deze beauty is van haarzelf.


En ik moet je bekennen, nadat ik zag wat de bedoeling is van deze techniek, heb ik er alvast super veel zin in!!!
Ik vind het een verbluffend mooi resultaat voor een snelle jelle :o))).
En deze heeft ze gemaakt uit het assortiment stofjes dat Marij heeft voor deze techniek.
Laat de woensdag maar vlotjes komen!!!
Groetjes Elly

4 opmerkingen:

Marie-José H zei

Dit ziet er ook fantastisch uit. Ben heel benieuwd wat je ervaring zal zijn.

Marion zei

Nou Elly, noem die mevrouw maar gewoon Marion hoor!!! Leuk dat je zo enthousiast bent. Het gaat je vast niet tegenvallen want de resultaten zijn echt te gek!
Tot woensdag bij Marij.
groetjes,
Marion

Elly's freubel hoekje zei

Tof dat ik jou nu terug tegenkom op mijn blog!
Ik weet wel zeker dat het een te gekke dag gaat worden woensdag, ik vind het echt wauwh die techniek.
Heb meteen een link gezet naar jou blog
Groetjes, Elly

Carin zei

heel veel plezier bij het leren van deze leuke techniek. ik heb hem zelf ook nog nooit gedaan.