Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Ook ik ben begonnen met huizen bouwen.

Inderdaad het bloed kruipt waar het niet gaan kan!
Ik ben aan het bouwen geslagen, het boek Home Sweet Home van Barb Adams en Alma Allen ligt al héél lang naar me te lonken.
En van de week kon ik het echt niet meer weerstaan.
Nr. 1 is zover dat de mei erop kon, dit onder het genot van een lekker bakkie koffie.
Dit in plaats van het bekende bouwvakkersdrankje ;o)))).

Nog even de blokjes eronder metselen deze week, en dan is 14 Sunflower Lane een feit.
Dan kan ik plannen gaan maken, en materialen gaan uitzoeken voor 23 Tulip Hill Drive.

Groetjes Elly

1 opmerking:

Anja.M zei

Ik zie dat je begonnen bent met home sweet home wat leuk.
je hebt mooie stoffen gebruikt.
Zelf ben ik ook ermee bezig maar dan wel al iets verder ik ben al aan het quilten.