Pagina's

woensdag 16 februari 2011

The English basket quilt van Tread bears (nieuw project)

Gisteren ben ik begonnen aan deze quilt.
We gaan hem op de mumclub in groepsverband maken.
We trekken er max. 2 jaar voor uit want het is best een pittige jongen.
Ik ben voor de verandering eens helemaal buiten mijn kleurenpallet gestapt,
spannend maar wel leuk, en zo kom je eens aan lapjes die anders het daglicht niet zien.

Dit blokje heb ik gisteren gemaakt, het is een van de 4 uit het middenblok
En dit blokje was vandaag mijn tijdsverdrijf.
In het echt zijn de kleuren warmer het fototoestel vertekend een beetje. :oççç
En zo zien ze er samen uit.

Op naar de volgende twee!
Maar nu eerst effe een lekker bakje koffie, dat heb ik wel verdiend vind ik zelf ;o)))

Groetjes Elly

10 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie kleuren en die quilt Fantastisch
Maar wat een werk

Quilting-Els26 zei

Knap werk hoor die twee binnen 1 dag ....Heb je de turbo opstaan?

Francien zei

Zoooo prachtig Elly...ik weet niet of je al eens op mijn blog geweest bent maar ik heb voor het eerst needleturnapplique geprobeerd onmdat ik het patroon voor mijn verjaardag heb gekregen en mijn laatste berichtje ging daarover..en ben blij dat jij zulke mooie foto`s van de quilt hebt geplaatst...kan ik "stiekum"een beetje afkijken......wat prachtig gedaan zeg en schitterende kleurtjes ook...ben er weg van...
groetjes en succes ermee verder...Francien.

Marie-José H zei

Schitterend Elly. Het is inderdaad een pittig patroon. Maar ik twijfel er niet aan dat je er iets moois van gaat maken.

Guusje, zei

Wat een prachtig patroon is dit en wat is je eerste blok al ontzettend mooi.

carine zei

Prachtig zijn ze ... wel een uitdaging komt soms op het juiste moment, ben ook in die fase v oor het ogenblik. Maar wie niet waagt niet wint hé! Veel succes verder en geniet ervan .Groetjes uit Brugge Carine

tiny zei

Geweldig wat wordt dat mooi, en de kleuren wauwh. Hij is vast eerder af dan de 2 jaar die je er voor uittrekt.
Groet Tiny

Sylvia zei

Wat een prachtige blokken. Eerste zet is al prachtig! Dat wordt vast een hele mooie.
Ik denk dat zijn voledige charme komt als alles bij elkaar is.
Groetjes Sylvia

Anoniem zei

Most people cannot afford the ridiculous prices that tradition radio sells for.
The ads featured on the Internet radio website can inspire listeners to make a purchase through the website itself.
Apart from that, this special type of radio entertainment tool has got immense popularity because of its capability to bring,
news, discussions on recent events, arguments, comedies, sports
updates an d several other forms of programs to enthrall
their listeners with varied interest.

my blog Internetradio aussetzer

Anoniem zei

The fishfinder approximates where the fish are by measuring the amount of time between when the beam was
sent out and when it registered the hit. Depending on how you're going to want to do your fishing you'll want to
find a boat to rent for Michigan fishing. Yet sometimes a net is better to use because it usually doesn't harm the fish and will most likely be easier for you to prepare the fish for later.

Here is my web-site: http://infobc.uniud.it/author/GertrudeV