Pagina's

zondag 4 juli 2010

de hitte is me naar mijn hoofd gestegen


Ik ben gek genoeg met dit extreem tropische weer niet te stoppen,
dus nog maar een nieuw project erbij.
Ditmaal is het de BOM van Bunny Hill van vorig jaar met de mandjes.
Dit komt, ook voor een deel door de stofjes die ik eerder gebruikt had voor de baltimore bunny,
en me daarbij niet bevielen.
En toch bleven ze lonken met dit als resultaat.

Nu bevallen de combinaties me fantastisch goed, ben er héél blij mee!
Hier nog even een paar close ups


Het is een heerlijke BOM.
Je ziet hem groeien onder je vingers.
Wordt vervolgd!
Grtjs. Elly

1 opmerking:

Klaske zei

Schitterende blokken heb je gemaakt!!!Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik straks weer een nieuw project mag beginnen dat dat ook een applicatie project word. Vind het zo leuk om te doen!!