Pagina's

zondag 9 mei 2010

Moederdag

                                Moederdag 2010


Ik werd vandaag ook weer in het zonnetje gezet!
Mijn drie meiden hadden elk op  hun manier weer een extraatje.
Katinka had heerlijke koekjes gebakken, en een versje gemaakt.
Annelore voor lekker eten gezorgd samen met Liselotte.
En als klapper werd ik ook nog verwend met een leuke out-fit.
Een tuniek met een sjaal, en een leuke ketting.
Gelukkig realiseren ze zich heel goed dat ze het hele jaar door
een mama hebben, en het niet alleen om deze dag gaat!


Dit gedicht vond ik, en raakte mij. Vandaar dat ik het met jullie wil delen
Grtjs. Elly


4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat heb jij een leuke blog Elly, en wat een prachtige stapel stofjes laat je zien! dat is ook wel helemaal mijn stijl.KOm zeker nog eens terug.

groetjes, Jeannet

Madammeke Ongeduld zei

hallo Elly, ben eenpaar dagen weggeweest direct op pc en eerste wat ik zie nieuwe volger gaan kijken wie het was en wat je doet en het zijn mooie dingen die je maakt hou wel van je stijl ben nu ook je volger geworden

Marijke zei

Vandaag voor het eerst op je blog rondgeneust, o wat maak je leuke spulletjes!
Fijne pinksterdagen, groetjes
Marijke

Guusje, zei

Wat een prachtig gedicht en wat ben je lekker verwend.